مراحل خرید آنلاین توسط بیت کوین

خرید آنلاین توسط بیت کوین یا دیگر ارزهای دیجیتال مانند لایت کوین، اتریوم، دوج کوین، بیت کوین کش، ترون، تتر و غیره، در حال حاضر یکی از ساده ترین روش های خرید اینترنتی است. در این مطلب، نحوه خرید از فروشگاههای آنلاین که امکان پرداخت با بیت کوین یا دیگر ارزهای دیجیتال را دارند بیان می کنیم. یک نمونه از این فروشگاهها که به عنوان مثال از آن در این مطلب استفاده شده، https://www.bitcoinstore.com/ است.

ساده ترین روش خرید و پرداخت آنلاین در حال حاضر استفاده از بیت کوین است. جهت خرید آنلاین در هر فروشگاه آنلاینی که امکان پرداخت با بیت کوین را دارد باید ابتدا مانند هر خرید اینترنتی دیگری، محصولات مورد نظر خود را انتخاب کنید و آنها را به سبد خریدتان اضافه کنید. پس از تکمیل شدن خریدتان، گزینه Checkout را کلیک کنید:

شکل-1-خرید توسط بیت کوین

در این مرحله از بین روشهای مختلف پرداخت، بیت کوین را انتخاب کنید و دکمه Continue را کلیک کنید:

شکل-2-خرید توسط بیت کوین

در صفحه باز شده که به شکل زیر است، روی View Adress کلیک کنید:

شکل-3-خرید توسط بیت کوین

با کلیک کردن روی View Adress، یک آدرس؛ مشابه آدرس زیر؛ به شما نشان داده می شود:

1BMVRygQUY4uxcfNDhsdTn4pGMUoCBHcW5

اکنون آدرسی که باید بیت کوین را به آن ارسال کنید(1BMVRygQUY4uxcfNDhsdTn4pGMUoCBHcW5)، مقدار بیت کوینی که باید ارسال کنید(0.0660BTC)، و دقیقه شماری که مهلت زمانی شما برای ارسال وجه را نشان می دهد در دست دارید:

شکل-4-خرید توسط بیت کوین

اکنون در بخش خرید آنلاین پولهای الکترونیک، می توانید اقدام به خرید بیت کوین کرده و در مدت زمان مشخص شده  به ادرس مورد نظر ارسال نمایید. بلافاصله پس از ارسال بیت کوین توسط شما، سایت مقصد بطور خودکار وضعیت سفارش شما را به حالت پرداخت شد تغییر می دهد و می توانید محصول خریداری شده خودتان را دریافت نمایید. در بخش خرید پولهای الکترونیک، ابتدا بیت کوین را به آدرس بیت کوین خودتان خریداری کنید و سپس به آدرس بیتکوین دریافت شده از فروشگاه منتقل نمایید. جهت ساخت حساب بیت کوین از اموزش زیر استفاده نمایید:

نحوه ساخت حساب بیت کوین و کار با آن در بلاک چین

جهت خرید بیت کوین می توانید به صورت زیر اقدام نمایید.

گزینه بیت کوین را انتخاب کنید و مقدار بیت کوین را  درقسمت تعداد مورد نیاز وارد کنید و آدرس بیت کوین خودتان را  وارد نمایید و گزینه تکمیل خرید را کلیک کنید:

شکل-5-خرید توسط بیت کوین

در این صفحه روی گزینه پرداخت آنلاین کلیک کنید:

شکل-6-خرید توسط بیت کوین

اکنون وارد درگاه بانک پاسارگاد می شوید که لازم است اطلاعات کارت خود را وارد نموده و دکمه پرداخت را فشار دهید:

شکل-7-خرید توسط بیت کوین

پس از تکمیل پرداخت در درگاه بانک، به صفحه ای مشابه شکل زیر هدایت می شوید:

شکل-8-خرید توسط بیت کوین

با کلیک روی گزینه “مشاهده و پیگیری سفارش”، صفحه ای مشابه شکل زیر می بینید و نشان می دهد که  خرید شما با موفقیت تکمیل شده است. اکنون می توانید بیت کوین دریافت شده را به ادرس بیت کوین فروشگاه مورد نظر خودتان ارسال کنید.

شکل-9-خرید توسط بیت کوین

لینکهای مرتبط :

بیت کوین

خرید آنلاین بیت کوین

فروش بیت کوین

تبدیل بیت کوین به سایر پولهای الکترونیک

نحوه ساخت حساب بیت کوین و کار با آن در بلاک چین

آنچه باید در مورد بیت کوین بدانید

کانفرم چیست؟
اولین دانشگاهی که پرداخت شهریه با بیت کوین را می پذیرد

# # # # # #

Comments are closed.